Rabu, 30 September 2009

MENJEMPUT SEMUA YANG BERMINAT MENJADI USAHAWAN




KEPADA SEMUA USAHAWAN YANG BERMINAT MENJADI PENGEDAR ATAU PERUNCIT SILA HUBUNGI:
SIEW BEE 019-2737319
TAN CHONG BENG 019-2695545
KOS PENGHANTARAN MENGIKUT KAWASAN.

HARGA PENGEDAR :RM8.00/BUNGKUS(120G)
HARGA RUNCIT :RM12 -RM15 / BUNGKUS (120G)
KEUNTUNGAN TUNAI MIN RM2000/SEBULAN.
JUALAN 500 BUNGKUS SEBULAN RM2000 KEUNTUNGAN BERSIH
JUALAN 1000 BUNGKUS SEBULAN RM4000 KEUNTUNGAN BERSIH
UNTUK PENERANGAN LANJUT SILA HUBUNGI NO DIATAS.

7 ulasan:

  1. Aslkm.... saya sangat berminat untuk menjadi salah seorang pengedar produk tuan/puan. Saya adalah berasala dari Kota Samarahan - Sarawak.

    Harap tuan/puan dapat memberi penjelasan lebih lanjut berkenaan produk tuan/puan iaitu sarang burung laut. Penjelasan bolih dipanjangkan ke :-
    alamat e-mel saya burn1897@gmail.com

    Sekian,

    Terima kasih

    Bakar bin Suut

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. assalamualaikum,boleh berikan maklumat ke e-mel saya nmalliana@yahoo.com, TQ :)

    BalasPadam
  4. saya bermint menjadi salah seorang pengedar...sila emel saya d masnurliyana@yahoo.com

    BalasPadam
  5. Salam 1 Malaysia..

    Bagaimana hendak jd pengedar? Saya dr Perak..boleh terangkan lebih lanjut ? Emel saya ati_sagi@yahoo.com

    BalasPadam
  6. Kepada yg berminat boleh menghubungi saya melalui email utk detail nurimansolutions@gmail.com

    BalasPadam